Valborg:

2012-05-04 / 14:54:17 

Nu var det ju några dagar sen :P
Men det var faktist inte vilken Valborg som helst, utan det var första gången
som Oliver sov borta.
Och det gick faktist som förväntat, alltså bra.
Han är ju en sån enkel liten pojke, som anpassar sig lätt till andra människor.

Men däremot när han kom hem dagen efter så var han riktigt kinkig,
han ville hela tiden bli buren och skulle sitta i famnen på en hela tiden.
Man kände verkligen att han hade saknat en <3

Men vad gjorde dom barnfria föräldrana då?
Jo, först var vi nere på stan, Donny satt vid Ekonomikum med några vänner
och jag träffade upp kusin och satte mig på Riverside ett tag.
Och mot kvällen vart det utgång på flurran!

En relativt lugn Valborg vart det,
men jäklar så trevligt och roligt jag hade det! :D




En Valborg som jag bokstavligen kommer att minnas ;)






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback