Över ett år sen..

2013-10-17 / 14:18:00 
... var det alltså sen jag var här inne på bloggen och skrev sist. But now i'm back, med mkt i bagaget också som jag bl.a kommer att lätta på.

Jag har också valt bort bort en del saker/personer i mitt liv. Sånt som tar för mkt av min tid och energi helt enkelt. Idag valde jag t.o.m att stänga ner mitt Facebook konto haha :P Det tog helt enkelt för mkt av min tid. Tid som egentligen ska ägnas först och främst till min familj nu.
För säg inget annat än att det är "beroende" den där jäkla sidan - jämt går man in där för att snoka runt lite och man fastnar ! :P
Nej jag kör som på den där gamla goda tiden och ringer mina vänner istället för att chatta med dom.

Har dock instagram kvar, aannaalow. Följ gärna !

Nu kallar barnen - på återseende :)






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback