Studier & förskolans dag

2012-05-24 / 10:28:29 

Oliver vart hämtad utav faster Jen för en liten stund sen.
Så idag ska han få tillbringa dagen tillsammans med henne och sin kära farmor.

Och det innebär ju att JAG får lite egen tid till att ägna mig åt studierna.
Så nu ska jag verkligen rå plugga!!! Så jag får mkt gjort :P
Jag har laddat med en ordentlig frukost och en massa energi drycker
(dricker ju inte kaffe),
så jag börjar faktist känna mig ganska redo nu för att sätta igång!

Och så fort solen har nått våran gräsmatta,
så ska jag ta med mig böckerna ut och lägga mig på en filt.
Och förhoppningsvis få lite färg på mitt bleka skin :)

Sen är det också förskolans dag idag.
Så det blir att tillbringa e.f där tillsammans med hela familjen <3

Nej nu är det dags att sätta igång!






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback