Mkt saker

2012-05-04 / 13:06:22 

Sen jag skrev nått här sist så har det verkligen hänt mkt saker!!!
Och man vill ju uppdatera om allt som hänt också, för det har bara varit roliga och possitiva saker :)

Det blir väl lite bilder så här i efter hand som jag kommer att slänga upp här på bloggen.
Dels för att jag vill ha dom sparade här på sidan,
och dels dela med mig lite också :)

Idag var vi varit på Bvc med lilla Oliver,
och nu hade han växt på sig ordentligt sen sist vi var där!
Men han äter ju så jäkla bra nu också, intresset för maten bara växer och växer.
Verkligen underbart !!

Hela 7690 g och 70 cm lång, huvudomf. 44.

Och hela 4 dagar kvar till 9 månaders dagen <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback