Förberedelser

2012-03-06 / 11:16:49 

Imorgon blir ju sessan hela 5 år!
Så idag ska det städas och fixas inför dagen imorgon,
eftersom släkten kommer hit.


Och jag kan inte fatta att det var snart 5 år sen som hon föddes,
alltså 5 års sen man vart mamma!
Det var då mitt liv förändrades.
Jag kommer verkligen ihåg det som om det var igår.

Så om vi backar 5 år tillbaka i tiden,
så var det ungefär vid den här tiden på dygnet som slemproppen gick.
Jag hade då gått 4 dagar över tiden.
Vi åkte in på en kontroll, eftersom det var blodblandat också.
Sen senare på kvällen så började dom första värkarna göra sig till känna.
På morgonen där efter, hade då gått 5 dagar över tiden,
så orkade jag inte vara hemma längre.
Ville mest in för att kolla om det hade hänt något :)

Och visst sörru, då var jag öppen hela 3 cm,
så vi fick ett rum för att stanna.
Och senare samma dag, kl. 19.06 så föddes en liten flicka!!

Den finaste och sötaste lilla flickan jag någonsin sett!
En liten docka..

Hela 3140 g. och 50 cm lång kärlek <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback