First day at work..

2012-03-19 / 10:13:09 

Idag är det första dagen på jobbet för mig,
och det ska bli riktigt spännande och roligt! :D

Kommer att jobba från kl. 13 till 22 ikväll, så det blir inte mkt jag
kommer att få träffa barnen..
Har precis lämnat dom stora busarna på dagis och ska strax innan jag åker till jobbet
lämna lill plutt hos min bror, vi bor grannar så det är nära och bra :)

Och det innebär ju att det kommer att vara första gången som vi har barnvakt!
Men Donny är hemma vid halv fyra så det kommer inte vara många timmar,
så det går nog bra!

Och jag kommer inte att jobba dom här tiderna i fortsättningen,
utan det är bara nu när jag ska skolas in på jobbet som jag måste anpassa mig
lite efter deras tider.
Sen kommer jag bara att skriva upp mig på kvällar och helger,
så jag och Donny hinner tajma in varandra gällande arbetstiderna.

Men nu blir det massa, MASSA gos med lill plutten innan
jag måste slita mig ifrån honom... <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback