En lyckad dag!

2012-03-08 / 20:39:49 

Gårdagen vart en lyckad dag för sessan.
Hon är nöjd! <3

(Hon har sin fina snövits klänning på sig, som hon fick i present)

Tack ännu en gång alla som kom och uppvaktade henne <3
Nu är nästa kalas på söndag igen.

Idag har jag varit sjukt, sjuuuuuukt trött!
Vet inte vad det är, men det känns som man håller på o bli sjuk.
För jag har verkligen kännt mig helt utmattad!
Men det hoppas jag verkligen inte att jag blir!!!! För det har vi inte tid med :P

Fast trotts den extrema tröttheten så vart det ändå ett besök till öf
tillsammans med Liza och Indra.

Och nu ska jag nog snart ta kväller.. elr inte nog utan det ska jag!
God natt på er!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback