Noll inspiration

2012-06-13 / 11:41:56 

Jag har tappat intresset lite för bloggen,
har verkligen haft noll inspiration för att skriva !

Men snart blir det en ny design på ingång,
så förhoppningsvis kanske det blir lite roligare att blogga igen.
Är så trött den på den här mörka, dystra desigen.

Jag har också fått i uppgift i svenskan att blogga.
Dels för att breda mina kunskaper i skrivandet,
och sen för att lära mig att använda lite "nya" ord som man kanske inte
använder så ofta i vardagen. Elr som JAG inte använder mig så ofta av :)

Och i och med det så kommer det att bli dagliga uppdateringar nu,
om bokstavligen allt möjligt !

Btw. så klarade jag matten bättre än förväntat.
- VG !
Det trodde jag verkligen inte. Hade förväntat mig ett G bara.
Så glad, nöjd, stolt? Ja det är jag faktist ! :D
För det är en kamp bara det att försöka plugga, samtidigt som man
ska ta hand om, och underhålla en 10 månaders bebis.

Good work Anna !






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback