Inskolningssamtal

2012-06-21 / 10:41:00 
Jag har precis varit på inskolningssamtal med lilla Oliver.
Och ja, han ska börja på dagis den 14 aug. Och det kommer att gå kanon!
 
Han är en sån glad, framåt liten pojke, och har aldrig haft svårt inför nya möten med andra människor.
Och det bästa av allt, är att han kommer att gå på Gabriels gamla avdelning. Alltså han känner redan barnen och personalen som arbetar där, plus att jag och Donny också gör det. Sen går ju han för fullt nu. Så till den 14 aug. så kommer han säkert att springa! :) Så ja, jag har faktist en bra känsla inför förskoledagen.
Hade vi inte haft det så hade vi aldrig låtit han börja så här tidigt.
 
Det ska också blir skönt att få komma ut och jobba ordentligt.
För lite trött är man nu på föräldraledigheten, men misstolka mig inte fel nu, för jag älskar verkligen att vara hemma med mina barn. Men så här efter tredje barnet, och ännu inte hunnit ut och jobbat där i mellan,
så känns det faktist läge nu med lite miljöombyte :)
Och inte bara det, jag ska också få göra något annat som jag brinner för - arbeta på sjukhus.
 
Sen tror jag också på;
ju mindre dom är, desto lättare har dom att anpassa sig och komma in i nya grupper.
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback