Dålig uppdate.

2012-06-01 / 13:44:58 

Nu har det varit lite tyst här i några dagar.
Och jag kan säga er att jag haft sjuuukt mkt nu att göra med studierna.
Men nu är jag inne på det sista kapitlet, och är alldeles strax färdig.
Alltså jag är snart helt klar med hela matten!!!!
Underbart ju :D

Men dagarna har inte bara bestått utav studier,
utan vi har hunnit med en massa andra saker också!

I onsdags hann vi med en lite date med Liza och Indra..

Och dom är ju bara för söta dom små ungarna! <3

Sen har det också varit sommarfest på dagis,
på Madeleines avdelning..

Och snart så blir det även en liten sommarfest på Gabriels avdelning också.
Alltså vi får gå på två små sommarfester, vilken lyx! ;)

Fast nu ska jag återgå till studierna en liten stund innan det är dags att hämta hem
mina små hjärtan från dagis..

Btw. vilket skit väder vi har det då!
Det känns verkligen inte som att vi gått in i Juni månaden.
Uppe i Kiruna så hade det t.o.m kommit snö!!!!
Vart tog sommaren vägen?





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback