Underbara..

2012-01-18 / 13:30:40 

Jag hade en underbar kväll/dag hos min böna <3

Och jag är så otroligt tacksam över mina underbara vänner..
Lojala, hjälpsamma, otroligt snälla och framför allt ärliga,
 ingen äcklig falskhet, jaa kan man önska sig nå mer av en vän?

Jag måste helt enkelt ha tur över att få ha er i mitt liv.
Kärlek till er <3


Jag har precis skruvat upp en möbel,
som jag köpte på IKEA igår.
Och det vart riktigt bra, så jag är nöjd!!
Nu ska jag snart hämta hem dom stora busarna från dagis,
sen ska vi vänta på mannen i huset så vi kan åka iväg på lite shopping.
Elr jag ska bara handla nya vantar till barnen,
men när man ändå är ute och flänger i affärer så kommer
man säkert kika runt lite också :)

Nu ringer telefonen,
vi hörs <3







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback