Ovanlig fredags morgon

2012-01-27 / 09:12:19 

Frullen är i magen, alla barnen är påklädda, dom har också borstat tänderna
 och nu leker dom för fullt!
Jag har t.o.m bäddat alla sängarna! :O
Alltså en ovanlig fredags morgon hos f. Lind/Lönnestaw haha eftersom
vi annars brukar sitta och äta frukost vid det här laget.

Barnen är ju alltid lediga från dagis på fredagar,
och då brukar vi alltid dra oss och ligga kvar
lääääänge i sängen inna vi kliver upp för dagen.
Men det bröt vi idag!

Idag blir det o fixa dop present till Mios dop som är på söndag.
Och ikväll så får vi se vad Anna hittar på?
Eftersom Donny ska ut med jobbet ikväll så lär jag väl hitta på nånting iaf :)

Nu börjar lilleman bli trött igen,
så jag ska ta och gosa ner mig med honom i soffan och se om han somnar <3







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback