Namngivningsfest

2012-01-04 / 19:33:12 

Äntligen så har jag och Donny kommit fram till ett datum för den stora dagen
- namngivningsfest!

Vi har varit lite oense om när vi ska ha det.
Donny ville egentligen ha det på sommaren, men jag tycker att han är för stor då
och vill ha det så fort som möjligt.
Egentligen är han "stor" nu tycker jag, elr det är efter mina erfarenheter,
eftersom Madeleine och Gabriel var runt 3-4 månader när jag/vi hade dop för dom.

Och det har ju varit rätt mkt nu också.. först 3 års kalas, sen julafton,
och snart är det även 5 års kalas också!

Men nu har vi satt ett datum iaf och börjat planerat för fullt!
Imorgon ska jag ringa och fixa lokalen och sen kan vi äntligen skicka iväg inbjudningskorten.
 
Jag tycker sånt här är riktigt roligt att fixa och greja inför :D
Och nu är ju planerna helt nya också eftersom jag aldrig haft någon namngivningsfest tidigare,
utan mina erfarenheter bygger mer på när det gäller dop.

Aja, kul ska det bli iaf! :D








Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback