Härliga fredag..

2012-01-28 / 11:32:47 

Medans gubben var ute med jobbet,
så kom Moffa och hämtade upp min sessa, (och hans sessa).
Så igår fick jag ro om mina små grabbar heeeeelt ensam,
mysigt värre! <3

Och lika mysigt att få spendera kvällen och natten hos
underbara Bea och Sophia.
Och idag är det även hennes dag,
så ännu ett GRATTIS hjärtat! <3


Ganska nyligen så vart dom stora busarna upp hämtade utav
Olivers farmor och farfar, Jennifer och hennes kille.
Då dom ville ta med dom till pulka backen och grilla lite korv också.
Så ja varför inte!
 Dom får det nog rikitgt roligt och härligt idag med dom :D

Nu ska jag dricka upp mitt te och hoppa in i duschen.
Passa på medans lilleman sover :)







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback