Frosseri

2012-01-25 / 11:39:43 

Imorse unnade jag mig en tallrik gröt och ett glas kall mjölk!
Yummi!

För många så är väl det inge speciellt haha men för mig är det det..
Eftersom jag inte kunnat unna mig nått dylikt på vääääldigt länge.
Nu får jag ju äta saker som innehåller mjölkprotein,
och det bästa av allt, jag kan äta choklad igen!!! :D

Ibland kommer jag på mig själv,
genom att jag fortfarande kollar vad alla varor innehåller när jag handlar.
Jag har ju ändå hållt den här kosten i hela 5 månader!
Så man är ju så inne i det.

Men nu när man kan äta allt igen så är det nästan som att man frossar i sig,
bara för att man kan haha!

Men sen är ju jag den personen som kan äta hur mkt,
och vad som helst utan att gå upp ett gram :P





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback