Ett besök på Nickis

2012-01-15 / 11:28:14 

Medans Donny och barnen var på Nickis,
så var lilla Oliver och jag hos Ronja ett tag.

Och det var mysigt!
En maaaaaassa skit prat :P
 
Sen när vi skulle dra hem hit till oss,
så ville Ronja att vi skulle gå!
Från Tunabackar till Lagerlöfsgatan,
är kvinnan galen!!!!!
Det är ju en bit ju.

Men jag kände ändå att det vore skönt med en liten promenad,
och Oliver sov ju ändå så skönt i vagnen.
Så jag gav det en chans.
Och vet ni, det tog ungefär 25 min. att gå,
 om man bortser från alla små stopp vi gjorde.
Och det var ju ingenting!!

En jäkligt skön promenad faktist,
flera såna ;)

<3







Kommentarer
Ronja

<3 haha va gullig du är som skriver om det, men visst nära, ja självklart mer sånna :)

2012-01-23  /  23:51:30 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback