Bortskämd!

2012-01-26 / 10:50:51 

Oliver fortsätter att sova sina 8 timmar i sträck.
Inatt sov han t.o.m 8 och en halv timme i sträck.
Han somnade runt nio tiden på kvällen,
 sen vakna han vid halv sex på morgonen och var hungrig.
Efter det somnade han om och vart sen väckt utav brorsan vid halv åtta tiden.
Och visst var jag medveten om att han skulle sova bättre om han fick lite ersättning,
men jag hade inte räknat med så här bra!
Så jag börjar faktist känna mig lite bortskämd som får sooooova.
Och jag njuter av varje sekund som jag får ligga i sängen ;)

Mammas lilla prins <3


Nu på morgonen så har jag också haft lilla Sophia här,
medans hennes mamma var tvungen att åka på lite ärenden.

Och snart så får jag även besök utav Liza och Indria,
som kommer hit på en fika.

Så dags att fixa sig inför dagen kanske.

 Vi hörs! <3






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback