Året som varit.. 2011..

2012-01-04 / 10:23:02 

På ett helt år så kan det hända mkt!
Hela 2011 så hände det faktist otroligt mkt,
och faktist bara bra saker som jag gärna blickar tillbaka på..

Året började med att jag och älskling åkte till Egypten.
En månad efter att vi kom hem där ifrån så fick vi den här lägenheten - HÄRLIGT!
Barnen fick också äntligen byta dagis, till ett dagis som jag är super nöjd med.

Jag lyckades plugga färdigt och är numera utbildad till uska.
Älskling köpte sin allra första bil, volvo V70, och han tog sitt körkort.

Sen föddes våran efterlängtade lilla pojke, Oliver (det bästa på hela året) <3

Nu ser jag verkligen framemot det här året 2012,
då vi redan har börjat planera in saker.

Men det kommer nog att bli lite lugnare med dom hära stora händelser.
Men vem säger att det inte kommer att bli ett toppen år ändå ;)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback