Vår fredag..

2012-02-03 / 12:32:04 

Fia lutten var precis förbi och hämtade upp sin lilla Isabella.
Medans hon och Pär var på UL så passade jag henne medans.

Gosungarna <3

Många strävar efter att få barnen att kolla in i kameran när dom knäpper..
Men jag blir nöjd bara att av få med alla barnen på en o samma bild ;)


Ikväll åker dom stora busarna hem till sin pappa och tillbringar sin helg hos honom.
Och vad ska jag/ vi göra då?
Jo först ska jag hem till min böna Elin på middag,
och sen vidare till kusin vitamin.
Lilla Oliver ska få tillbringa lite tid med bara pappsen,
det kan dom behöva :) <3

Den här helgen ska jag faktist ta mig lite own time!

Ska nämligen på middag imorgon med,
plus eventuellt utgång ;)

Det kommer så klart att vara jobbigt o svårt att lämna lill plutten,
eftersom man aldrig varit ifrån honom tidigare.
(Första gången är ju ändå första gången)
Men han kommer ju att vara med pappsen,
och skulle han bli extremt mammig, och vilja till mig.
Så är det inte svårare än att man får åka hem igen.
Kommer ju ändå att vara i närheten.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen.
Och snart kommer även älskling hem från jobbet!
<3







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback