Seeeegt

2012-02-05 / 19:30:45 

Den här dagen har varit riktigt seeeeg.
Och nej jag är inte bakis! :P
Utan jag är bara inte van att lägga mig så sent som jag gjorde.
Tror jag kom i säng vid fyra, halv fem tiden.

(Mer updatering och bilder från kvällen kommer imorgon)

Och på tal om mina fötter.
Ömma? JA!
Haha men det är för att det var ett tag sen 
som jag sprang omkring med en 8 cm hög klack.

Jag fyndade dom här skorna igår faktist.
Och jag kan säga er att dom vart en favorit på en gång!
Och alldeles lagom varma att ha på sig nu också :)

Vi har ganska nyligen varit på Hemmakväll och hyrt lite filmer,
så ikväll blir det soffläge heeeeela kvällen lång.
Mannen min lyckades t.o.m övertala mig att hyra en skräckis :O
Är faktist inte så mkt för sånt, så vi får se hur mkt jag sover inatt me då
mohhaaaaa.

Trevlig kväll allihopa <3






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback