Fredag..

2012-02-10 / 12:17:26 

Igår när jag hämtade min söta lilla sessa på
dagis så hade hon gjort en massa brev till mig..

Som innehöll en massa fina teckningar :)
Nästan varje dag så kommer barnen hem med en massa teckningar och pyssel
som dom gjort på dagis.
Och dom går ju på dagis 4 dagar i veckan, plus att dom använder
sig av sin konstnärliga sida hemma också.
Så det blir ju många teckningar till slut kan jag säga er.
Men nu har jag införskaffat mig en STOR låda där vi förvarar allt de fina i <3

Idag är det ju fredag och jag har ALLA barnen hemma nu.
 
GOSIGT!
Fast ikväll blir det bara mys med mitt minsta lilla hjärta.
För älsklingen ska iväg på någon firma grej, och senare idag så kommer
Olivers farmor och farfar och hämtar dom stora busarna,
då dom ville umgås lite med dom.
Och kvar blir då minstingen.
Men vi får helt enkelt mysa till det lite extra imorgon istället <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback