Förberedelser

2012-02-22 / 11:54:40 

Sessan blir ju hela 5 år om exakt två veckor.
Så nu har vi börjat med alla föreberedeler inför hennes dag.

Alla presenter inhandlades igår, så nu är det färdigt iaf.
Det är bara en liten present kvar, men den kommer hon att få på plats
antingen någon dag innan hon fyller år elr samma dag.
Det är nånting som hon tjatat om väääldigt länge,
spännande spännande..

Uppdaterar ju så klart om det sen efter att hon fått allt.
För vem vet, hon kanske läser min blogg så
då kan jag ju inte skriva ut nånting än ;)

Lill plutten är frisk och kry nu iaf, riktigt underbart!!
Det här är andra dagen som han mår bra nu, så vem vet,
det kanske blir ett besök till öf imorgon då :)

Och bilden talar ju verkligen om att han är åter den samma 
gamla pojken igen..

.. en liten glader!

Kollade runt på lite bilder på honom nyss,
och jag kan säga er att det är inte många bilder som han INTE ler på.
Han är i princip jämt glad, och det charmigaste med den hära lilla
grabben är att han strålar som en liten sol varje gång man tar fram kameran.
Alltså fastnar det ju alltid ett litet leende på alla bilderna.
En riktigt liten solstråle helt enkelt :D <3

Nu ska vi snart ner på station och möta upp mina andra små älsklingar.
Har saknat dom riktigt mkt nu, så det ska bli skönt att få hem dom igen! <3
Och sjukan är ju som sagt borta nu,
så det kan inte bli bättre!
:D





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback