En liten present..

2012-02-08 / 17:40:13 

Älskling kom hem med en liten present till Oliver..

Inge märkvärdigt så där, utan mer praktiska saker.
Han tyckte helt enkelt att han behövde dom! :)

Dom stora busarna fick sig en liten present här om dagen faktist,
så dom är så klart inte bortglömda ;)

Just nu är det lugnt här hemma.
Oliver sover, dom stora busarna kollar på film och älsklingen lagar mat.
Jag hade faktist tänkt att laga maten idag
(brukar nästan aldrig hända här hemma).
Men det var någon som tog över i köket, så jag fick inte va kvar där längre.
Han ville göra på sitt sätt haha
 så han får väl stå där inne och stöka för sig själv då.

Nej jag ska väl gå och göra lite nytta jag med.
Kanske hänga lite tvätt, det behövs.

Vi hörs!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback