Är det inte det ena så äre det andra

2012-02-02 / 20:59:20 

Gabriel har ganska nyligen blivit fri från sin jäkla hosta som han dragits med i över månads tid.
Men nu har han istället fått ögoninflamation! Så typiskt!

Tycker synd om lilla gubben <3
Eftersom hostan var ganska jobbig att dras med, och så fort den försvinner
så ska dom jäkla ögonen börja irriteras på han istället!

Så idag ställde jag in besöket på spädbarnslaboratoriet som Gabriel skulle gå på.
Fick en ny tid om en vecka så då ska väl all skit förhoppningsvis vara borta.


Eftersom jag haft G hemma idag från dagis,
så kom faster Jen över och hjälpte mig lite med barnen.
Tack snälla, det var trevligt att ha dig här <3
Jag kunde t.o.m gå på föräldramötet som jag hade med M HELT ensam.
Var riktigt skönt, att i lugn och ro bara kunna fokusera på allt som rörde sig kring M.
Och mötet gick toppen!
Bara massa possitivt :D

Sen kom även söta Bea över för att lämna dessa små saker till
lilla Oliver..


Så gulligt med en liten present bara så där! :) <3

Nu.... soffläge! ;)









Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback