Alla hjärtans dag

2012-02-14 / 10:48:40 

Jaa det finns väl ingen som missat att det är alla hjärtans dag idag.
Tycker väl själv att den här dagen är lite överskattad.
Inte behöver man väl en speciell dag i kalendern för att visa kärleken till varandra
och köpa en massa små presenter, blommor osv?

Vi myser till det lite då och då,
köper spontan presenter till barnen och varandra
och visar vår kärleken till varandra dagligen.
Så den här dagen känns helt enkelt bara som en vanlig tisdag! :)

Jag har också sagt till gubben min att om han vill överraska mig med något,
så snälla gör det inte den här dagen.
Jag tycker faktist att det känns mkt mkt roligare och faktist lite
mer romatiskare när man överraskar varandra när man som minst anar det.
Och ska man göra det bara för att det är en speciell dag i kalendern
så vart det ju helt plötsligt ingen suprice längre.

Aja, jag får väl ändå önska alla en härlig alla hjärtans dag iaf :) 

Den här morgonen började med ett spontan besök utav Elin <3
Överraskande? Ja
Trevligt? Ja

Nu ska jag göra mig iordning för dagen, passa på medans plutten sover.

Vi hörs! <3






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback