My weekend can begin !

2012-04-16 / 11:10:48 

Nu tar jag helg!
 Efter att ha jobbat tre dagar i rad, alltså hela helgen.
Kvällspass, dagpass och åter igen kvällspass.
Och gårdagens arbete bestod av nästan 9 timmars arbete i sträck,
vi lyckades klämma in en halv timmes rast då vi åt våran middag.
Med andra ord, det var sjuuukt mkt att göra igår på jobbet! :P

Så nu ser jag verkligen framemot att få umgås och ro om
dom som betyder mest, min lilla familj <3

Snart kommer jag också att dra ner lite på jobbet,
då jag fick veta i fredags att jag kom in på mina kurser som jag sökt till :D
Så om 2 veckor börjar jag plugga lite smått också.

Och att få varva mellan mina små sysslor,
ta hand om barnen, plugg och jobb, tycker jag känns riktigt bra faktist.
Eftersom jag är en sån rastlös liten själ som lätt blir uttråkad,
så kommer jag nog att gilla att vara sysselsatt på det här viset. :)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback