'söta kommentarer från mina små busar'

2011-09-08 / 10:43:09 

"Mamma, när jag blir stor då kan jag ha dina trosor" - Madeleine

"När jag blir stor, då får jag mjölk i mina tuttar som mamma så då kan jag också amma Oliver" - Madeleine

"Men mamma, jag heter inte älskling jag heter Gabriel" - Gabriel

"Neeeeej, du heter inte Anna du heter mamma" - Gabriel

Efter att vi hade klippt Gabriel.
"Nu är jag lika fin som dig mamma" - Gabriel

Gabriel gjorde något som han inte fick.
"Sluta Gabriel ! Nu får du inge lördagsgodis" - Madeleine

Madeleine gav Oliver nappen.
"Mamma, säg till mig om han tappar nappen"
och så sprang hon iväg igen.




Dom senaste söta uttrycken och kommentarer som man fått höra den här veckan.
Dom är bra goa mina små busar <3
...borsett från allt trotts ;)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback