"om jag fick bestämma"

2011-09-29 / 09:59:40 
Jag frågade Madeleine om hon fick bestämma "vad hon vill, precis vad hon vill" vad skulle hon då bestämma ?
Hennes svar var inte vad jag förväntade mig..

Som sagt, om hon fick bestämma vad hon vill så skulle hon bestämma vad vi ska äta och att hon ska laga maten. Så ikväll ska hon laga köttbullar med makaroner och ketchup, och imorgon blir det kyckling med potatis.
- skönt, får då slipper man tänka på det då !

Men jag trodde faktist att hon skulle säga nå liknande "som att hon skulle vilja äta godis varje dag, gå och lägga sig när hon vill på kvällarna osv" , men nej hon vill bestämma maten istället ! :)

Vad händer idag då ?

Jo idag ska jag till Bvc med Oliver, läkarbesök. Då ska vi också kolla upp hans prickar som han har, som inte riktigt har försvunnit. Det har ju blivit bättre men är inte helt borta.
Jag har ju fått gå en diet nu i två veckor, och undvikit mjölprotein eftersom barnmorskan tippade på att Oliver kanske reagerar på det.
Får se vad dom säger om det idag då.

Sen ska vi vidare på babymassagen, och medans så passar Bea dom stora busarna.
Eftersom det krockar med hämtningen på dagis och älsklingen hinner inte komma hem innan, så då får man skaffa barnvakt istället  !
Och efter det blir det väl att umgås lite med henne, och sist men inte minst, mys med familjen <3






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback