Och den slutliga summan vart...

2011-09-28 / 13:51:07 

.... 2142:- !!! Det känns ju inte fy skam att få tvåtusen extra den här månaden. Så nu är det bara att invänta att pengarna rullar in :)

Idag har jag varit, elr är fortfarande, sjukt trött ! Jag vet inte vad jag går på nu när jag är vaken, men nånting är det, för jag är inte riktigt med i alla svängarna.. Skulle ta en dusch imorse, och är man inte lite trött då när man hoppar in med underkläderna på och börjar duscha ?! Ha ha

Idag blir det också premiär på våran "belöningstavla" ..


Så nu får vi se om barnen är lite lite snällare på trotsfronten,
när dom vet att dom kan få belöningar om dom sköter sig ! :)
Dom har själva fått plocka ihop frukterna och annat som dom tycker är gott (magneter),
alltså dom som sitter längst ner på tavlan.
Så nu ska dom samla fem såna ivar innan dom får sin lilla belöning.

Sen ska sessan intervjuvas när hon kommer hem.
Vi fick nämlingen hem det hära pappret från föräldrarmötet igår..


... och det ska bli intressant och se vad hon svarar :)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback