Morgonmys..

2011-09-18 / 13:10:33 

Idag känns det som en riktig söndag. Inte förns nu så är vi klara för dagen :O
Vi har legat i sängen till och från hela morgonen/förmiddagen och bara myyyyst ! <3

Fast det här med att mysa är inte alltid Gabriels grej, han har liksom inte ro.. Utan han kan komma och kramas en liten stund men sen springer han iväg och leker igen. Fast det har väl lite med åldern att göra också, min lilla treåring :)

Men är det någon som gillar att kramas och pussas riktigt ordentligt så är det min lilla fyraåring.. Hon kan ligga läääänge och bara dra sig i sängen och kramas. Och hon är ju så faschinerande av sin minsta lillebror, han är så sööt och gosig brukar hon säga.

Gabriel gillar ju också att kramas och pussas med lillebror, men inte riktigt lika mkt som syrran sin. Fast Madeleine ser ju verkligen Oliver som en liten docka (fast liiiite ömtåligare än vad en docka är då) och älskar verkligen att pyssla om honom, fast det kanske är för att hon är flicka då :)

Imorse var det faktist inte jag som tänkte på att ta fram kameran utan det var min kära lilla dotter som bad mig att knäppa lite bilder hihi..


Hon ville attt mamma skulle ta ett kort när hon pussade Oliver..


Och det gulliga med det här kortet var att hon höll om Olivers hand och säger sen
"mamma, ta en bild nu när jag håller hans hand, det blir ett jätte fint kort"
Och jag måste faktist hålla med om det :D


Och min lilla treåring..








Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback