Babymassage..

2011-09-22 / 21:43:35 
Idag var det premiär på babymassagen. 
Och det vart en lyckad stund med en pratglad och glad liten bebis <3 
När Madeleine och Gabriel var bebisar så masserade jag efter en broschyr om babymassage,
och det funkade bra tyckte jag !
Men jag kände att det vore roligt att gå den här kursen nu, dels träffar man lite annat folk som är föräldralediga och så var det bara en mysig grej att göra också :)

Innan det fick vi också besök utav Emelie och Novali, en liten prinsessa i Olivers ålder. 2 1/5 vecka yngre än honom. Och här har vi en bild på dom små gosungarna..


Kollar ni riktigt noga så ser man att Oliver håller om Novalis arm *söööt*

Sen kom dessa saker på posten idag..


Vi ska nämlingen göra om klädkammaren här hemma till ett litet prinsessrum.
Eftersom det är ganska stort och har fönster så kommer det att passa lagom bra för Madeleine att ha ett litet rum där. Dock kommer dom att fortsätta sova tillsammans i de rummet som dom delar på nu eftersom dom har en våningssäng, och det kommer nog att bli ganska trångt i det nya rummet om man skulle trycka in en säng där
(så stort är det inte).

Men jag tycker det ska bli så roligt att äntlingen få börja indreda det där prinsessrummet som jag velat gjort lääänge, och det dära pojkrummet också. För när dom har delat rum så har man ju bara inrett med neutrala saker som passar både pojkar och flickor. Men nu kan jag nämlingen göra både och :D

Så det blir att greja med det nu i helgen medans dom stora busarna är hos sin pappa.
Och snacka om att dom kommer att bli överraskade när dom kommer hem sen och har ett VARSITT rum !

Jag ser verkligen framemot deras miner... <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback