amning --> sötsug

2011-09-12 / 20:40:12 
Sen jag började amma så har jag ständigt haft ett sug efter sötsaker, speciellt choklad.
Men nu har lilla Oliver reagerat på något som jag käkat, för lilla plutten har blivit jätte, och då menar jag jätte prickig i hela ansiktet, huvudet och ner mot magen.. Stackaren..
Han är inte påverkad allmänt, men det ser vekligen inge roligt ut att se lillplutten så prickig över nästan hela sig.

Så nu är ju frågan vad han reagerat på. Troligtvis är det choklad, eftersom jag har varit ett riktigt choklad monster den senaste veckan, man har ju som sagt käkat det varje dag och ganska mkt av det :P
Men nu är det andra dagen som jag låtit bli och tänkte göra det till på fredag, för att kolla om det blivit bättre. Om inte så ska jag utesluta mjölken, då det kanske kan vara det.

Fast det kommer att bli riktigt svårt att stå emot suget.. för det finns inge godare än choklad...







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback