Växer och gör framsteg

2011-10-25 / 12:54:26 

Besöket på Bvc gick bra !
Nu väger min lilla prins 5300 g. är 60 lång och huvudomf. 40,5.

Dock så vill Bm att jag plockar bort allt nu som innehåller mjölkprotein.
Alltså ska jag inte använda nånting i matlagningen längre utan nu ska kosten vara helt fri från mjölkproteinet.
(Tidigare så sa dom att det gick bra att jag hade lite i maten som jag åt)
Men nu ska det vara helt fritt och det kommer att bli svårt känner jag !
 Eftersom det känns som att jag inte kommer att kunna äta nånting av det som man brukar äta.
Men jag ska försöka !

Vi har också börjat försöka ge Oliver ersättning,
 och jag känner att det kommer att bli en liten "kamp" bara det innan han tar flaskan.
Han ska få ett mål på kvällen hade vi tänkt för att se om han sover bättre på nätterna.
Han har ju en förmåga att vilja snutta hela tiden,
 och man har ju ändå 2 barn till och tänka så nu får min lilla bebis skärpa sig ! :P

Och jag säger bara, jäklar så dyr ersättning ska vara då !
Han måste ju som sagt få en som är lite speciellare då, en som inte innehåller mjölkproteinet.
Och hela 239 spänn för den här lilla burken !!

Men i fortsättning så kommer vi att få det utskrivet
så då kommer det att bli lite billigare.

Och lill prinsen växer ju inte bara utan han gör också en massa framsteg ! :)
Han börjar bli riktigt rörlig av sig, sprattlar extremt mkt med armar och ben,
så mkt att han lyckas förflytta sig några cm åt sidorna.
 Han ligger och gungar åt sidorna jätte mkt, så att det nästan ser ut som att han ska rulla över på mage.
Ja som sagt, han är riktigt riktigt rörlig av sig. Pigg och glad !
Han har också börjar greppa efter saker med händerna.
2,5 månad gammal nu - det går så fort !!!

Nu blir det lite gos här innan det är dax att hämta hem mina andra små sötnosar <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback