'vabbar'

2011-10-03 / 13:10:45 

Igår var vi allihopa iväg på Mickelmässmarkanden i Örsundbro, tillsammans med Olivers farmor och farfar, faster, farbror och hans gammel mormor. En härlig dag, men heeeeeelt slut var man när man kom hem !

Så planerna för idag var tänkt att bara vara hemma och vila tillsammans med Oliver, men nej det kunde jag ju glömma ! För nu måste jag vabba också. Sessan har nämlingen feber.
Så idag har man inte kunnat vila en sekund ! Hade verkligen behövt det känner jag..
Oliver har nämlingen varit lite små kinkig idag också, han har haft svårt att komma till ro, och samtidigt så har sessan behövts ro om lite också.
Så har man inte vaggat Oliver, så har man försökt mättat sin lilla sjukling som legat sänkt på soffan hela dagen. Det är inte förns nu som man hunnit sätta sig ner i lugn och ro, så nu ska jag äta lite lunch och sen hoppas på lite vila innan Gabriel kommer hem från dagis..

Fast man har feber så kan man vara glad ändå ! :)

Sessan ville ta ett skumbad så då passade jag på att bada oliver med..


Fast så klart i sin egen lilla balja så inte lill pojken riskerar att bli sjuk..
Och som ni ser så älskar han också att bada !

:)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback