trött, tröttare o tröttast

2011-10-18 / 10:03:24 

Idag är jag nog tröttast..
Dom två senaste nätterna så har jag haft en liten bebis som velat hänga i tutten på mig hela tiden,
en liten bebis som varit lite kinkigare än vanligt. Så idag känner jag mig som sagt tröttast !

Det borde bara vara någon tillväxtperiod elr nått sånt,
för annars så brukar min lilla bebis vara jätte duktig på att låta mamma få sova på nätterna.


.... och jag gillar det här ordet 'period' faktist :)
När någon annan elr när man själv använder ordet 'period',
 så är det som att man får den här lilla kicken för att kämpa vidare när man väl står mitt i all den dära stressen, den extrema tröttheten o kaoset !
Ja allt det där som man får på köpet när man får barn..

Mitt i all den dära smeten så uttrycker alltid vi föräldrar
- " att det är en period, och att det går nog över snart"

Och tänk om det här ordet inte hade funnits,
då hade vi nog gått under ;)










Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback