Sthlm och lite egen tid med min 3 åring

2011-10-30 / 22:09:54 

Igår var sessan hos sina kusiner och busade hela dagen,
medans jag, älsklingen och pojkarna följde med Olivers farmor och farfar till sthlm.

Och det var faktist riktigt myyyyysigt att få lite egen tid med min stora pojke Gabriel,
elr egen och egen tid var det väl inte direkt eftersom jag hade Oliver med mig.
 Men han sov faktist nästan hela tiden och medans tog antingen älsklingen elr hans farmor och farfar honom.
Och då under tiden så fick jag faktist MASSOR med tid tillsammans med bara Gabriel <3
Man kunde liksom lägga fokus på bara honom, och det behövdes verkligen måste jag säga !

Sist så fick sessan egen tid med mammsen, medans Gabriel var hos sin pappa. 

Och jag tycker det är jätte viktigt att man ser till att då och då ta sig lite egen tid med ett barn i taget.
Både dom och man själv behöver det <3


Min söta pojke var så fascinerad över alla lejon som fanns runt om i staden.
Och ännu mer vart han över att få sitta på dom, sötnosen då <3


Och lill prinsen sov så sött i sin vagn <3


Jag måste också tacka alla mina nära och kära för all stöd och förståelse,
bara genom att vara en god lyssnare har gjort jätte mkt.
Det är en svår tid just nu med lite motgångar.
Och det glädjer mig så otroligt mkt över att man har så underbara människor
 runt omkring sig som verkligen stöttar.
Det är såna här tider som man verkligen förstår och inser
vilka som finns där och vilka som inte finns där.
Tack ännu en gång, ni vet vilka ni är.. <3






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback