Min lilla sjukling..

2011-10-07 / 11:37:47 

Jag tycker så synd om min lilla bebis.. :(
Han är jätte snorig, det bara rinner från näsan på han hela tiden.
Han nyser och hostar hela tiden, är jätte krasslig i halsen
och när han spyr så kommer det upp en massa slem också.
Hans ögon är iriterade och han är inte alls på bra humör, vilket så klart är helt förståligt.

Min lilla bebis <3

Dom stora busarna ska ju till sin pappa ihelgen så det känns lite skönt att man kan ro om sin lilla sjukling, och bara fokusera på honom då. Man känner sig lite trött efter natten också, så då är det också skönt om barnen kan busa av sig lite hos sin pappa..
Det tar ju också extra mkt mer tid och fokus nu på Oliver.
Eftersom han inte vill vara ensam, utan vill bara vara i famnen på en hela tiden, bli vaggad och
den glada och nöjda lilla bebisen och har blivit en gnällig liten bebis istället.. :(

Så den här helgen blir det att ro om älsklingen och sin lilla bebis..





<3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback