Här går det undan !

2011-10-26 / 11:24:33 

Oliver RULLAR !!!!!
Det är helt sjukt vad fort det går nu !
2,5 månad gammal !!!!!

Oliver låg i babygymmet medans jag sprang runt och grejade här i lägenheten.
Sen börjar han gnälla lite och blir bara argare och argare.
Då hittar jag han liggandes på mage, och han ligger nämligen på sina armar också, därav grinigheten.
Jag tänkte inte så mkt mer på det, konstigt nog,
så jag lägger han på rygg igen och fortsätter med det jag höll på med.
Bara några sekunder senare så börjar han gnälla igen, och jag hittar han liggandes precis likadant.
- Men herregud han rullar ju !!
Exalterad som man var så låg jag säkert i 25 min. och filmade för att försöka få med det på film.
Men lilla Oliver ville inte bjuda på någon show,
men däremot fick jag med lite hur han gungar med kroppen åt sidorna,
som att han ville rulla runt.

Slänger nog upp filmen sen :)



Nu är ju också bebymassagen slut..

Så istället för att smörja in Oliver varje dag med en massa olika hudlotion och diverse
(han är en riktigt torris) så tänkte jag försöka ge honom en daglig massage. För oljan som jag använder funkar kanon mot hans torra hud, jag har iaf upplevt att den gjort det hittils.

Så när orken och tiden finns där så ska jag väl använda mig  utav det jag kan nu ! :)








Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback