Full rulle !

2011-10-20 / 09:39:39 

Den här dagen kommer det att vara full rulle !

Jag ska snart ner på stan och inhandla lite saker, sen luncha med Fia min vän.
Och vidare sen till babymassagen, och efter det ska jag hem till mina busar och älsklingen,
 och då kommer också kusin Theodor över och busar lite med barnen.
Och ikväll ska jag och älsklingen spendera lite extra tid för varandra
eftersom han åker till Sunsvall imorgon och blir där hela helgen.
Och dom stora busarna tillbringar helgen hos sin pappa.

Så vad ska jag och lilla Oliver göra den här helgen då ?

Vi har faktist mkt rolgit på schemat ! 
Fast tror inte ens att vi kommer att hinna med allting,
 så vi får se vad vi gör :)

Nu måste jag kila iväg iaf !!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback