En tuttig bebis..

2011-10-31 / 08:12:20 

Inatt så har Oliver hängt i tutten på mig heeeeeela natten..
 Usch så trött jag känner mig !
Och han måste börja ta flaskan snart känner jag, för det går inte att ha det så här längre !
(man har ju faktist 2 barn till att tänka på)
Vi har försökt med flaska nu i snart en vecka men icke, han vill inte ta den.
Vi har provat med flera olika flaskor också.
Men idag tänkte jag om man kanske ska prova med en annan ersättning, en annan smak.
För det kan ju vara att han inte gillar smaken.
Jag är också dålig på att pumpa ur,
men ska bli bättre på det också och prova om han gillar flaskan bättre då.

För om lill prinsen börjar ta flaskan så kan jag och älsklingen dela på nätterna,
elr han kanske t o m sover bättre då.
(jag misstänker att min mjölk är lite klen också, har ingen grädde i den direkt)
  
Det funkar iaf inte att springa omkring med denna sömnlöshet längre.
Nu har jag gett den här tiden två veckor på sig, men det har inte blivit bättre.
Som sagt man har ju faktist 2 barn till att tänka.

Hade man bara haft Oliver så hade det ju varit en annan sak,
 för då KAN man faktist lägga sig varje gång som lill bebisen sover.

Jag har ju möjlighet att lägga mig och sova lite när älsklingen kommer hem från jobbet.
Men jag har så svårt med det bara,
 vill ha tid tillsammans med dom stora barnen då känner jag.
Men jag ska bli bättre på det också, att lägga mig och vila lite mera på dagarna..

Nu måste jag fortsätta fixa barnen inför dagis..
Sen hoppas jag på sömn ! :)








Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback