Dåligt samvete..

2011-10-31 / 11:13:31 

Ingen sömn än så länge iaf.
 Lill prinsen har varit pigg och vaken hela tiden sen jag lämnade barnen på dagis.
Just nu ligger han i babygymmet och pratar för fullt med mumin familjen :P

 

Här ser man också hur han försöker greppa leksakerna.
Utvecklingen går fort framåt ! :)


Och jag med mitt dåliga samvete också.
(får så lätt dåligt samvete)
Men jag är såååå dålig på att gå ut och göra saker.
Och vad jag menar med det är att jag var mkt bättre på att gå på öppna förskolor,
helt enkelt gå ut och träffa andra med barn när jag var mammaledig med Madeleine och Gabriel.
Men jag har bara kännt att jag inte orkat,
jag har bara inte orkat fixat mig för att gå ut och göra en massa saker.
Än så länge så gör man väl sånt mest för ens egen skull,
eftersom Oliver roar sig mest bara genom att få vara i närheten av en,
 ligga lite i babygymmet och såna saker.

Nej den här föräldraledigheten så har man inte hängt på en massa fik inte,
elr öppna förskolor.
Och inte är man väl sämre för det elr ?

Nu är det i för sig bara i början utav mammaledigheten,
så man kanske blir bättre på det sen.
Man känner ju på något sätt att man vill ju ta vara på ledigheten
 tillsammans med sitt barn.

Men vad är egentligen att ta vara på tiden ?
Så länge man orkar suga åt sig all tid,
följa med i alla svängar gällande utvecklingen och bara umgås med sitt lilla barn,
så är väl ändå det att ta vara på tiden ?

<3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback