<3

2011-10-10 / 21:34:43 

Nu är alla mina små skatter hemma..

<3

Idag var vi ju till läkaren med Oliver.
Dom gjorde ett pricktest och det visade negativt, vilket är kanon ju !
Fast det testet är inte alltid så jätte pålitligt när man gör på så här små barn.
Men eftersom Oliver inte är besvärad allmänt och bara har utslag så ska vi avvakta ett tag.
Men dom ville att jag skulle fortsätta med samma kost som jag har nu,
 alltså inte äta något som innehåller mjölkprotein.

Vilket jag tycker är lite krångligt eftersom typ allt som man
brukar äta innehåller ju det och så känns det jobbigt också att man måste stå emot det som
man mest av allt är sugen på nu för tiden - choklad ! :P

Annars så ska vi fortsätta smörja och smörja och smörja och smörja..
det känns som det är det enda som vi gör nu..

Våran lilla plutt då..
<3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback