Sjukan

2011-11-07 / 11:03:48 

Nu är det jag som sitter här med influensa liknande symtom - JIPPI !
Natten har varit hemsk ! Fy så dåligt jag har mått.

Igår så var vi också in med Oliver igen till sjukan.
Han mådde bra ett tag i lördags men sen så gav det en tvärvändning och han vart dålig igen.
Hög feber, och allmäntillståndet - riktigt ledsen, gnällig och hängig.
Natten till söndagen så grina han sig igenom natten, han vaknade bokstavligen en gång i timmen.
Fy vilken helvetets natt det var !
Det var också då som jag själv började känna mig dålig med frossa och öm i kroppen.

Idag mår jag betydligt bättre än vad jag gjort inatt och Oliver verkar också må betydligt bättre.

Det var nästan så att dom ville lägga in Oliver på observation på infektionsavdelningen igår för att han var så dålig. Men han piggnade till sig mot kvällen och febern verkade också ha gett med sig,
eftersom han var feberfri halva dagen igår.
Och proverna som dom tog såg också bra ut.
Så vi fick åka hem mot kvällen.

Nu vill vi bara att den här jäkla sjukan ska försvinna helt !!!!
Så vi kan börja fixa och förbereda inför helgen,
då Gabriel blir hela 3 år !

Nu ska jag krypa ner i sängen igen med lilleman,
då han börjar bli lite trött nu..






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback