Nu får det vara nog !!!!!

2011-11-21 / 13:04:04 

Lilla Oliver har tydligen åkt på en öroninflamation nu *suck*
Och det sjukaste är att han inte ens varit/är på påverkad av det.
Så vi började ju inte märka något förns det började rinna ur hans öron.

Så det första jag var tvungen att göra idag efter att jag lämnat barnen på dagis
var att åka till farbror doktorn.
Och jag kommer dit med en glad, sparrlig liten pojke
(alltså samma lilla Oliver som han brukar vara)
läkaren trodde först inte på någon öroninflamation med tanke på hans allmäntillstånd.
Så hon babblade först en massa om öronvaxt, att dom kan ha rinniga öron ibland utan att det är något.

TILLS hon kikade i hans öron och kunde då på en gång konstatera att det var öroninflamation.
Hon kunde inte ens se in i hans trumhinnor pga det var en massa vättska i hans öron.
Min lilla plutt då <3

Så nu när jag slutat äta min kur med pencilin så ska nästa börja äta
- JIPPI !! :(

Nu får det vara nog alltså !!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback