Min underbara

2011-11-08 / 10:07:50 

Har jag bara haft tur elr har jag helt enkelt bara förtjänat att ha dig vid min sida ?!


Det finns få som dig. Och jag känner mig så stolt att just jag får stå vid din sida.
Min underbara <3

Visst har vi har haft våra små svackor.
Men vem säger att det är lätt när man har småbarn ?
Den som gör de den ljuger.
Som sagt, småbarnstiden är påfrestande.
Men vi har tacklat motgångarna bra,
och det ska nog krävas MYCKET för att vårat förhållande ska rasa.

Och ibland kommer t.o.m den hära nykära känslan upp,
och har man inte lyckats bra då med att hålla gnistan uppe ?
Men tanke på att vi ständigt haft småbarn runt omkring oss.
Och vi har ju hela tiden fått prioritera bort våran tid,
eftersom det är andra som behövt tiden istället.
Elr är det helt enkelt bara att kärleken är stark mellan oss ?

Min framtid.. <3


Och han är ju inte bara en underbar partner, utan också en underbar pappa.
Varje dag så fascineras jag över vilket tålamod han har.
Jag behöver aldrig be honom att göra saker heller, utan det här är en pappa som vet
vad som behövs göras :)
Man ser vekligen att han brinner för sitt jobb,
och han är verkligen en bra förebild för barnen.
Han är helt enkelt som en pappa ska vara :)


Och jag är helt enkelt bara stolt över att ha den här personen vid min sida <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback