Mamma hjärtat

2011-11-22 / 10:29:38 

Att behöva ge sitt lilla barn en äcklig pencilin,
som han gråter varje gång över att behöva få.
Man kan inte tala om varför man måste ge han denna äckliga lilla smörja,
för han förstår inte...
... det är verkligen jobbigt i mamma hjärtat :(

Och jag tycker så synd om min lilla pojke också..
Eftersom när han fick sin första lilla förkylning så tog det bara en vecka ungefär
från när han vart frisk tills han åkte på ännu en sjuka, med hög feber,
och han mådde allmänt riktigt dåligt då.
Sen hinner han vara frisk i två veckor ungefär tills han åker på den här skiten !

Så efter det här så ber jag verkligen om att han får hålla sig borta från allt skit nu,
min lilla plutt <3







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback