Just ja..

2011-11-28 / 19:43:24 

Oliver fick smaka lite banan idag, första gången.
Han blir ju ändå 4 månader om en och en halv vecka ungefär :)

Och så här var det, det var ju faktist inte alls planerat att han skulle få smaka
sin första lilla smakportion just idag.
Utan jag satt och åt banan med Oliver i knät, han satt vänt mot mig och han såg
så sugen ut på vad det var som jag åt hihi.
Så jag kunde inte låta bli att ge lite mosad banan på en sked,
och han tyckte om det faktist! 

Nu får han väl smaka på lite banan nu i några dagar för att se hur hans mage reagerar på det,
  sen byter vi till något annat, och fortsätter sedan så.

Så nu har resan börjat för honom, resan till den första maten :)

Nu ikväll ska vi packa väskan också för imorgon beger vi oss
 ut på lite äventyr och blir borta i några dagar.
Så om det blir tyst här på bloggen ett tag så har jag helt enkelt bara inte tid ;)


Fast vi hörs snart igen iaf <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback