Jag önskar...

2011-11-04 / 21:24:54 

.... att jag också kunde njuta utav den här fredagen..

Men det är lite svårt när man har en sjuk, ledsen liten bebis här hemma.
Hög feber, rodnad i halsen, hosta, dålig i magen och mår allmänt inge bra :(
Min lilla plutt <3

Så idag har vi suttit på barnakuten halva dagen..

Nu är vi hemma, och allt går än så länge bra här hemma.
Oliver svarar på alvedonerna som han får, alltså alvedonen gör sin verkan.
Han äter bra, och har sina pigga stunder.
Nu hoppas jag verkligen på en bra natt och att vi slipper åka in med honom igen,
för som sagt vår lilla plutt är jätte dålig.. :(

Och det är ju så jobbigt när dom små liven är så sjuka,
man känner sig så maktlös och sen är det jobbigt att se dom så dåliga och sjuka..

Ja det är inte lätt att vara liten och sjuk.

<3







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback