Jag är bäst !

2011-11-17 / 10:09:31 

.... enligt min dotter iaf :)
Jag får höra minst en gång om dagen att 'du är bäst mamma'
och nästan varje gång jag hämtar henne från dagis så får jag höra att hon saknat mig under dagen.
Helt underbart att höra ! <3

Och barnen längtar efter den där förbaskade snön nu !
Så den kan hemskt gärna få komma nu,
fast bara så där lagom med snö ;)
Fast snön är ju faktist inte så där hemsk som jag får den att låta som. 
Det kan faktist vara roligt ibland med snö och sen är det ju riktigt mysigt med den också, 
dels nu när det mörknar fort om dagarna så lyser ju snön upp lite grann,
- och det är det som är mysigt !

Sen tjatas det en massa här hemma nu om vad barnen önskar sig i julklapp.
Så idag när barnen kommer hem från dagis så ska
vi sätta oss ner och skriva en önskelista till tomten
och skicka den till honom.

Sen ska jag fixa julkorten ikväll hade jag tänk.
Haha lite julstämning börjar man allt få ;)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback