Den som gör det först är bäst

2011-11-16 / 11:50:43 

Imorse funkade knepet 'att den som klär på sig först är bäst'!
Istället för att trotsa påklädningen så tyckte barnen för en gång skull
 att det var roligt att klä på sig.
Men jag tror inte det knepet funkar imorgon, då får jag nog hitta en annan lösning :)

Det är det som är så spännande med föräldrarollen
- att man bjuds på nya utmaningar varje dag,
och varje dag så får man hitta och leta sig till nya knep ;)

Nu ska jag fixa lite här hemma och göra mig iordning.
Sen hämta hem barnen och invänta att älsklingen kommer hem.
Och när älsklingen kommit hem så tar han dom stora barnen
och jag och Oliver drar oss iväg till Alex.
Då får också Oliver träffa sin kompis Mio :)

<3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback